søndag 2. mars 2008

Endelig begynt på huse:)

NÅ har di begynt.Dtte ser låvans ut. hehe:) opp å ner i stigen, ut å inn me ledniger. Dette blir hart arbed seie Samboaren min:) men han er ganske flink til å få det jort. di sa når di begynte at di skulle bli ferdig me dette take å få i spottan før søndags etter middag:) Klarte di det???





Nå var det endelig ferdig etter 2 dager me jåbbing av min sviger far, min svåger på 10år å min sambore:) dette blir jo bra:) glerder meg så sinsyk nå at det kribler i fingrene. hehe. fåt lakt inn spotter i tage å gerier:)



Slik ser det ut nå på udsiden men som sakt det er jo 100 år gammelt å vi skal male å skraøpe det når det kan bli fint ver:) hehe




3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette gleder jeg meg til se ferdig.Dere har mye arbeid foran dere men så gøy mamma

Helene sa...

Hei igjen
Takk for hilsenen.
Ser du er midt oppi oppusning du også. Slitsomt når det står på, men veldig greit når det blir ferdig. Gleder meg til og se resultatet.

Klem :0)

elin1976 sa...

Helluuuuuuuuuu!!!
Dettan va bra vennen. Huse ser guuud ut. Litt mesunnelig blir eg jo det må eg innrømma men men dåkke e vel undt.
Her er det enda stille i huset og snart skal eg vekka prinsessa. Så skal eg opp å legga meg i gjen. Dessan pencelinane sette meg heilt ut både når det gjeller prim og nattesøvn. He he du skjønne kæ eg meine:O)
Ser ut te å bli ein flott dag i dag så då må jo det utnyttas med å lufta dyne og ha vinduan på vidt gap. Håbe Isak sov heile nåtta i nått. Han klarte iallefall å ver oppe te halv åtte. Goe knib:O)