torsdag 3. januar 2008

Så var julen overDenne fikk jeg av mamma til jul.Men den kom ikke opp før i dag. Har masst å masse på min kjer mann om ikke han kan ta å hene den opp,men neida det var pent jeg som måtte henge den opp. di forvente altig at ting skal sje mei gong di ber om noe,men når vi ber om at di skal jøre noe for oss må vi mase å mase. hehe
Så blir det spenende til sommeren skal flytte lenger inn i rogaland. vi skal pusse opp eit 100 års gammalt hus, slik at vi kan bu der til vi får bygd oss eget hus. Må bare vente til alle papirene og slike ting er i orden så begynner vi.


Denne fikk jeg til jul av min kjere mamma. fant du når jeg kom heim i romjula at jeg ikke hadde plass til den på veggen, men så fikk jeg besøk i dag av min kjere venninne anette.Ho sa at det er bare til å ta ner noe av det som hener på veggen så fer du plass til den. ja vist jore jeg ikke det:0) Nå holder jeg på å lage middag så dere får kose dere masse:0)

masse klemmer fra christiane

7 kommentarer:

elin1976 sa...

Hallo min kjære venn.
Godt å se at du oppdatere bloggen din. Her har eg jo nettopp snakka med deg i telefonen så eg he ikkje så møje nytt å fortella. Men hylla og lysestagen var veldig fine begge to. Konne godt ha tenkt meg ei sånne hylla sjøl. Så hvis du e på et sånnt et selskap så gi beskjed til meg. MÅ HA DET BARE MÅ HA DET.
Nå har eg planer om å få sydd så masse og vips så skal eg sy någen ting te deg og. Tenkte kansje et par puter med det nye designet av tipp oldemora de kunne passe. Me må jo ta vare på bilda av familien.
Det som e så kult e jo faktisk at me kan laga ting med bilda av ongane også.
Skal gjøra et forsøk på å lage veske med bilde av tina på i svart hvitt. Tenk så kult å ha ei sånn ei.
Så med alle disse gode ideene og planene så går helga mi. Ser deg iallfall i måra kveld te pizza og kos. Masse gode klemmer. Glad i deg vennen.

Cathrine sa...

Mykji fint du hadd fått til jul,regne med det er ifra Perfect Home. Har masse derifra selv,masse flott ting der.
Klem

Berit T sa...

Fine ting du hadde fått. Liker veldig godt tingene de selger i hjemmeselskap.
Jeg fikk de store tynne englene til jul, de er så fine.
Tenk å pusse opp et 100 år gammelt hus da!?, for å bare bo der en kort stund, da har dere arbeidslyst da.
Ha en fin kveld

Berit T sa...

Hei igjen.
Såg du hadde lagt igjen en kommentar hos meg, og visst du vil være med på utfordringen så send meg navnet og adressen din på en mail til meg:
mag-tjo@online.no
Ha en fin helg.

Mrs.J sa...

så mye fint du har fått til jul! :)
Vi bor også i et veldig gammelt hus,over 100 år gammelt.
Her er det meste pusset opp, er bare badet igjen.
Lykke til med oppussingen, det er mye slit og morro :))

elin1976 sa...

Du har fått en avard fra meg:O)

Små Gleder sa...

Så fine ting du har fått til jul! Den hylla skulle jeg nok også fint ha funnet plass til ja, hehe.
Spennende å pusse opp gammelt hus! Håper du vil dele noe av dette med oss på bloggen når dere setter i gang. :-)