onsdag 26. desember 2007

Mitt første innlegg!


Hei dere andre bloggere der ute!!!

Mitt navn er Christiane og er 20 år. Jeg bor i Rogaland og etter å ha sett på mange blogger, nå endelig laget min egen.
Jeg er samboer og vi har en sønn på 4 måneder. Hans navn er Isak Mathias.

Nå bor vi i en leilighet men planen er å bygge vårt eget hus innen kort tid, å er stadig på jakt etter inspirasjon og gode ideer fra andre som jeg kan bruke i vårt nye hus.

Jeg kjenner allerede noen av bloggerne fra før og en av disse er i familie med meg.

Håper dere gidder å legge igjen en eller annen kommentar når hvis dere er innom.

Mange klemmer fra Christiane

5 kommentarer:

Emmeline sa...

Gratulerer med ny blogg. Vi har jo allerede hørt om den lille prinsen din fra Elin, så koselig at vi får en ny blogger blant oss, det er alltid kjekt å finne inspirasjon hos flere. Nydelige lysestaker på første innlegg også, og kjekt at du stakk innom bloggen min:) Velkommen til Blogglandia--og hipp hurra jeg kommenterte før tante!!!

elin1976 sa...

Halloen - ja vel ja.
Der var du på nett og jeg ser til irritasjon at Emmeline klarte å komme inn her før meg.;O)
Ja dette skal bli gøy å følge med på hva du visr at dill og dall. Du er jo sånn ei herlig jente og jeg er så glad i deg. Masse klemmer fra Tante:O)

elin1976 sa...

Hallo vennen.
Nå har jeg laget et nytt innlegg med link inn til siden din. Snill tante.
Si til Torivar at nå ble det stille i fjøset:O)

Laila sa...

Hei Nana:)
Dette va koselig at du òg nå er på nett.Fin side du har allerede, og det blir gøy å se hva du finner på etterhvert. Det er ikke bare å lande på Ålgård i nærheten av "tante flink til å lage alt mulig". Kan jo bare forestille meg hvor gøy dette er å holde på med:)
God klem fra Laila og Anne-Katrine.

Anonym sa...

hei cristi eller nanna så jeg kalte deg for før når jeg var mindre . jeg ville bare si at jeg er så taknemelig for å ha deg i familien min!! du er helten min! jeg ble veldi glad når lille isak kom til verden da tenkte jeg at du har blit så stor :O) jeg liker deg veldi got !! du er en snill jente . for dere som ikke vet serli mye om hun kan jeg si at hun er snill!! MASSE MASSE KLEMMER FRA prinsessa til elin